16 ianuarie 2011

Krem a la Krem


recipe by Naty.

Blat:
-6 oua
-6 linguri de zahar
-1 plic (80 g) Creme Ole de ciocolata
.......
Crema:
-200 ml frisca lichida 32% grasime , rece
-200-220 ml lapte rece
-1 plic (80 g) Creme Ole de vanilie

Glazura:
-2 linguri apa
-2 linguri zahar
-2 linguri brandy(am folosit lapte)
-100 g ciocolata
-100 g unt

PREPARARE:
Blat:
Se separa albusurile de galbenusuri. Primele se bat spuma cu zaharul, ca la bezea.
Apoi se adauga cite un galbenus si se bate un pic dupa fiecare.
La sfirsit se adauga praful Creme Ole de ciocolata si se mai bate un pic (maxim 30-45 de secunde), cit sa se omogenizeze.

Se toarna aluatul intr-o tava de 20/30 cm unsa cu unt sau cu hirtie de copt. Se coace la foc mediu (180 grade) cam 25-30 minute.

Se apasa blatul cu degetul, daca adincitura dispare imediat, inseamna ca e copt.
Se lasa la racit.

Crema:
Se pun intr-un bol frisca lichida, laptele si praful de vanilie.
Se bate cu mixerul cam 1 minut, crema trebuie sa se intareasca destul de bine.
Se intinde uniform pe suprafata blatului rece si se baga la frigider.


Glazura:
Se infierbinta apa, se adauga zaharul, amestecind.
Dupa ce s-a topit zaharul, se adauga lichiorul si ciocolata rupta bucatele.
Se amesteca pina la topirea ciocolatei, apoi se adauga untul.
Se mai tine pe foc amestecind pina se topeste si untul. Se lasa la racit.
Cind a ajuns la temperatura camerei, se toarna pe prajitura si se intinde uniform.
Se da la rece pentru 2-3 ore.


ENJOY!

9 comentarii:

  1. Mmm ce buna. E una din preferatele mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmmmmmmmmmm.......cred ca e tare buna prajitura asta.....
    Arata taare bine !
    Pot sa ma servesc cu o feliuta ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit tare frumoasa! Eu nu am incercat reteta asta pana acum dar o trec pe listuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. n-am ioncercat-o dar e printre cele ce as face-o !tare bine arata !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sidy,daca nu o prestez,nu sti ce pierzi.Pacat ca nu mi-am adus mai multe prafuri ole din ROMANIA.Serviti va rog :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia,Pansy,nu stiti ce pierdeti.Foarte gustoasa..merita incercata.O zi frumoasa va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. azi incerc si eu reteta asta, sper sa-mi iasa!! ai niste retete de exceptie!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina,sa-mi spui cum ti-a placut!Multumesc pentru apreciere.O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !