24 iunie 2009

MILCH SCHNITTE



recipe by PaulaM
Ingredientele
Pentru o foaie: tava mare 40x42cm
(EU AM COPT UN TORT ROTUND DE CACAO)
4 oua (233g)=50%
117 g zahar =25%
103 g faina=22%
14 g cacao=3%
Batem galbenusurile cu zaharul
adaugam faina cernuta impreuna cu cacaua si putin din albusul spumat cu un praf de sare,
Incorporam si restul de albus
Se coace in tava tapetata cu hartie de copt, la 180 grade C- 8-10 min.
Crema de lapte
200 ml smantana (+1 plic intaritor frisca, sau fara)
175 g lapte condensat
100 ml lapte
6 g gelatina inmuiata in apa rece (sau cantitatea necesara pentru 250 ml lichid)
50 g miere=1 lg
esenta vanilie
Se pune gelatina la inmuiat in apa rece. Laptele condensat se amesteca cu 50 ml lapte
Gelatina se topeste in 50 ml lapte cald (pe baie de abur, fara a o fierbe- se ditrug proprietatile), apoi se adauga amestecului cu lapte condensat. Adaugam si mierea.Batem frisca (cu intaritorul) pana se intareste bine si se amesteca cu compozitia de lapte.
Lasam crema la rece 30-40 minute, amestecand de 2 ori intre timp. (Nu trebuie sa se inchege, doar sa capete consistenta, sa nu mai fie fluida).
Turnam crema intre foi si lasam la frigider cateva ore, pana se intareste.(Crema fiind consistenta, nu este neaparat necesar sa folosim margini/inel)...Eu am folosit o punga alba curata ,in care am asamblat tortul.

sectiunea:)
felia mea:)


Lapte condensat


75 ml apa fierbinte
57 g unt
40g zahar +60 g miere
110 g lapte praf
1 fiola esenta vanilie

Se amesteca apa cu untul, zaharul si vanilia. Se adauga laptele praf si se amesteca pana devine gros. Se poate pastra in frigider max. 1 saptamana.

3 comentarii:

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !