11 ianuarie 2009

SALATA DE BROCCOLI

(reteta apartine prietenei mele Otilia.B )

  • 3 capatini de broccoli crud taiat ca in poza nr 1
  • 1 ceapa alba mare si dulce(se poate si ceapa rosie).
  • 250 grame sunca(de pui,porc,curca)eu am prestat-o cu sunca de curcan.
  • 4 linguri ulei de masline,
  • piper,sare in caz ca sunca nu e sarata.
  • Dimineata am taiat broccoli asa cum vedeti in poza aceasta
Am taiat ceapa marunt,si-am adaugat-o peste broccoli(se amesteca foarte bine inpreuna)Se lasa peste noapte intr-un loc foarte rece(eu am lasat-o acoperita bine la frigider)


cu ceapa
totul amestecam bine,si lasam la frigider

A doua zi,punem o cratita pe foc,adaugam ulei de masline,si prajim binisor sunca taiata maruntel.


dupa ce sunca se prajeste bine,adaugam toata compozitia cu ulei cu tot peste broccoli.Lasam totul la rece cel putin 30 minute.



Dupa racire adaugam 2-3 linguri pline cu maioneza de casa,in care am adaugat 1 lingura de smintina,si o lingurita suc lamaie.


Se da la rece,si se serveste a 2 zi

ENJOY!


2 comentarii:

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !