10 aprilie 2008

Chessecake cu mandarine


blat de biscuiti

biscutiti cu miere de albina(dar cred ca sint buni orce fel de biscuiti)
1/2 cup zahar(eu am pus zahar praf)
6 linguri unt si am adaugat o lingura de suc lamaie.
biscuiti zdrobiti la robotul de bucatarie sau macinati bine,se adauga zaharul,untul topit si sucul de lamie si se amesteca bine cu mana pina se leaga.se tapeteaza o forma rotunda cu inel.se pune la frigider pina crema e gata.

CREMA
450 grame(pure de caise,persici...ce doriti)
compot.
460 grame brinza philadelphia(cream chesse).
1 cup zahar pudra1 lingurita coaja rasa de lamaie(coaja de la o lamaie)1 lingura suc de lamaie14 grame gelatina(sau un plic si jumatate)3/4 frisca batuta(5 linguri pline)
Brinza, zaharul,coaja de lamaie se bat bine la mixer,se adauga pure de piersici sau caise.intr-un bol se pune gelatine,2 linguri suc din compotul de piersici si o lingura suc lamaie,se incalzeste la foc slab pina gelatina sa dizolvat.
Se adauga fierbinte in compozitia de brinza+ pure si se bate la mixer,se adauga frisca si se pune in tava peste blatul de biscuiti.se da la rece peste noapte.




si cel cu zmeura si ananas.compozitia am impartit in 2 parti in care am adugat o parte cu pure de ananas,iar in alta,pure de zmeura.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !