20 martie 2011

THOMAS CAKE

HAPPY BIRTHDAY ANTHONY!



enjoy!

15 comentarii:

  1. Foarte frumos tortul ! cred ca sarbatoritul va fi foarte incantat...adela

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Adela.Sarbatoritu a fost foarte incintat.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deosebit de frumos!Ma tot gandesc daca o sa ma incumet vreodata sa fac asa ceva!O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tortuletul tau!!! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. A avut sursa de insiratie acea postare la vremea aia dar am sters-o cand am participat la concurs.
    Oricum nu s-a jurizat concursul..m-au voat prietenii care votau orice la o adica:))
    Dar foarte buni bebelasii tai, ti-am scris si atunci si ti-am si multumit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Absolut minunat! Felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, foarte frumos tortul....retetele tale au mare succes in bucataria mea, dar nu stiu ziua cand am sa ma incumet sa fac astfel de ornamente--sant o minunatie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Mariette.Eu te sustin sa incerci macar o data un tortulet simplu:) si te asigur ca vei reusi.Succes.O satamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. MULTUMESC Cristina.O saptamina faina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Bianca.O saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Iulia.O saptamina minunata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Olimpia.Ma bucur ca-ti plac retetele mele.Eu te sustin sa incerci macar o data un tortulet simplu si te asigur ca vei reusi cu sigurata :).O saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !