23 mai 2011

Train cake/Tort trenulet

                                                         recipe by adela's cake(thankyou)
                                                                 

                                                                    INGREDIENTELE

5 oua,8 lg de zahar,50 ml ulei,100 ml lapte,8 lg pline de faina,1 praf de copt,50 gr stafide,3-4 lg de nuca de cocos,2-3 lg zahar pudra cu aroma de vanilie .
Batem ouale intregi cu zaharul, adaugam uleiul , laptele, faina rand pe rand, praful de copt ...


adaugam si stafidele
turnam compozitia intr-o tava de chec unsa cu putin ulei si tapetata cu faina, presaram nuca de cocos si introducem la cuptorul incalzit.Se face proba cu scobitoarea.
Cand este racit pudram cu zahar cu aroma de vanilie.

DECUPAM , MONTAM SI ORNAM .




10 comentarii:

  1. foarte frumos trenulet! La multi ani sarbatoritului ! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. esti grozava!am sa folosesc tehnica ta,poate cand or veni nepoteii din canada.mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos fetelor.Foarte simplu si bucuria copiilor a fost sa pape bombonele:).
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foaaarte dragut trenuletul!Ce nervi de bibileala ai si tu!
    La multi ani,William!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deosebit. Te-am bagat in lista mea de bloguri, daca vrei sa ma ajuti sa ma fac si eu mai mare, adauga adresa mea. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Maya..nervi am destui atunci cind prestez vreu tort..nu-mi place sa decorez torturi,dar e musai:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Julie,bine ai venit!Te-am adaugat si eu in lista de handemade.Succes.
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. pariez ca le-a placut grozav copiilor! felicitari, chiar ca ai nervi de otel :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu numai copiilor,ci si adulti care erau in numar de 40 persoane..LOL :).Foarte incintati si eu bucuroasa c-am incintat populatia cu tortul acesta banal:).Thanks Guvi.Happy memorial's day!have fun.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !