10 aprilie 2010

Prajituri ce le-am avut pe masa de Paste.


Snickers,
cozonac cu nuca,
cornulete,
cremes,
prajitura tosca,
prajitura valurile dunarii




22 de comentarii:

  1. aha,a fost paradisul dulciurilor!minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de prajituri ati avut....v-ati omenit nu gluma:)
    Chiar ieri am ochit si eu pe un blog prajitura Tosca si vreau sa o fac in viitorul apropiat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Una si una ...toate bune...pe gustul meu!
    ciao!

    RăspundețiȘtergere
  4. mmm... toate pe gustul meu :P
    te pupic :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hallo Paradis!
    Minunate prajiturele ai preparat!Sa va fie de bine!
    O sa revin cit de cirind sa revad retetele, ca parca una sau alta imi fac si mie cu ochiul.(hi.hi)
    Mai ales Prajiturica Snickers, care demult am tot vrut sa o pun in practica, dar in imensul retetar nu numai virtual, am pierdut-o din ochi...
    Iti doresc i zi minunata in continuare si spor pe toate planurile1
    Cu deosebita prietenie
    Laura S.

    RăspundețiȘtergere
  6. mamaaa,ce de bunatati,arata delicios.Felicitari!Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. o multime de bunatati ai facut !acuma cred ca e munca cu datul jos a bunatatilor astea .

    RăspundețiȘtergere
  8. Alison,multumesc.DA am muncit putin fiindca aveam de Paste musafiri.O saptamina faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca,multumesc.Da intr-adevar a fost frumos si placut cu invitatii si familia la masa.Prajitura Tosca am prestat-o a nu'stiu cita oara:).Este favorita mea si a familiei dar niciodata n-am avut timp s-o pozez,iar de data aceasta am reusit.Foarte buna si se merita incercata.o saptamina faina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Nicoleta...au fost si pe gustul meu mai putin snickersul care e extrem de dulce...musafirilor le-a placut.O saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Isa.Mai am tosca care o congelez.Te astept la o felie.O zi placuta si tie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Laura,multumesc frumos.Snickersul e foarte bun,dar si foarte dulce ...daca vrei s-o prestez,iti sugerez sa scoti din zahar si atunci vei fi foarte incintata.Iti doresc si eu o saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mirela,multumesc frumos.O saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pansy,ai dreptate...In perioada Pastelui am slabit 1,1/2 kg am intrat la dieta si papam dar o data in zi,dupa ora 3 dupa-amiaza doar ceai si apa plata/// Nu sint fan prajiturilor...ador din cind in cind prajiturile cu mere.O saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  15. este prima data cand vizitez acest blog dar este incredibil de '' delicios ''!
    sunt tare pofticioasa si ceea ce vad ...imi face pofta !
    felicitari, mai vin !

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine ai venit Sorina pe blogul meu.Multumesc frumos.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mmmm! Si dupa ce mancam asa bunatati ne simtim bineanteles ca in "paradis"
    :)
    Felicitari si spor la bucatarit in continuare.
    Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  18. unde am putea gasi reteta de prajitura suhaida cu care v-a intampinat sora dumneavoastra es que arata f bine si as vrea sa o fac daca a-ti putea pune reteta
    va multumesc si ma bucur ca a-ti avut o vacanta faina in romania

    RăspundețiȘtergere
  19. Hi Marta.Prajitura suhaida o pot face rost de la soramea,dar trebuie sa astepti putin.Lasa-mi email tau,si ti-o trimit acolo..Te pup,si un weekend fain.

    RăspundețiȘtergere
  20. emailul meu este
    martacozan@yahoo.es
    multumesc

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !