8 aprilie 2008

MINI TARTE CU BUDINCA SI FRUCTE.


ALUATU DE TARTE
1 CUP(225 grame)unt moale.
1CUP(200 grame)zahar
2,1/2 CUP(350 grame faina)
2 galbenusuri,sau 1 ou intreg.
un virf cutit sare.


Toate se amesteca la gramada,si formati o bila,dupa care o introduceti la rece pentru circa 3 ore.

se ia bucatele mici de aluat(circa o lingura pentru o tarta),se pune la mijlocul tavitei pentru tarta,si cu ajutorul degetelor se pasa de jos in sus si pe urma lateralele tavitei,pina se acopera tavita iar mijlocul sa fie gol.
se acopere cu staniol,si se presara fasole(la mine n-a fost cazu)..eu n-am pus nimic.
Se coc tartele la 325F(175grade)10-13 minte...nu mai mult,ca riscati sa se inchida aluatul de la culoare.

CREMA
1 budinca de vanilie
400 ml. lapte
6 linguri zahar.

Budinca se presteaza dupa instructiunile de pe plic,insa eu in loc de 500 ml lapte,am adaugat 400 ml ,pentru o consistenta mai groasa.
se umple fiecare tarta cu budinca nici calda,dar nici rece(potrivita)se lasa sa stea 1 ora,pe urma se decoreaza cu fructe,iar peste fructe glazura incolora.

enjoy!

4 comentarii:

  1. Buna Paradis!!!
    Eu locuesc in California si ma uit de multa vreme dupa tavi pt aceste tarte, poate ma poti ajuta tu cu o ideie, de unde ai cumparat formele pt ele, iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Rodica.Eu le-am cumparat de la bed beth&beyond .Le gasesti la raionul cu lucruri de bucatarie .Daca nu ma insel,cred ca 25 centi pe bucata.Daca nu gasesti,si vrei neaparat forme scrie-mi aici ca-ti trimit eu.email. romancutza05@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi!
    Iti multumesc mult, am fost astazi la magazinul de care ai spus tu si am gasit, 39 erau alea mici si 59 erau putin mai mari.
    Iti multumesc mult!!!!!!!!!
    Am incercat si o tura, la tine se inmuiau dupa ce puneai budinca, la mine s-au cam inmuiat si tb sa le iau cu grija ca sa nu se rupa, crezi ca e normal?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere.Vad ca la tine sint tare scumpe formele.Ai lasat budinca sa se raceasca?la mine abia a 2 zi sau inmuiat.Baga-le la frigider sa stea la rece,si vezi pe urma cum sint....sper sa-ti placa.O duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !