13 ianuarie 2011

Salata cu tortellini



Ingrediente:
***
1 punga tortellini cu brinza,
250 gr sunca de pui,
2-3 oua fierte ,
1 ardei(obtional)
2 castraveti verzi,
2 rosi fara seminte
***
Dressing
***
50 gr iaurt,50 gr maioneza,
100 gr maioneza...
3-4 fire de marar,
zeama de lamaie,
1 castravete acru
***
Prepararea:
***
Se fierb tortellini conform indicatiilor de pe ambalaj
Se taie sunca patratele mici.Se taie rosiile marunt,
castravetii rondele ,ardeiul si ouale fierte marunt.
Le amestecam toate,dupa care adaugam sosul de maioneza.
.Facem un dressing din :
smantana,iaurt,maioneza, mararul tocat marunt ,
zeama de lamaie ,1 castravete acru,sare, piper si il turnam peste salata.

Lasam 3 ora la frigider,dupa care servim ca salata.

ENJOY!

8 comentarii:

  1. Ia uite ce salata mișto! Și rapidă!!! Fain de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Happy.Tortellini sint pastele mele favorite.O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata salata... ador pastele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,Felis.Si ale mele sint preferate indiferent de umplutura.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Misto de tot salata asta cu tortellini!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. am incercat-o si eu, yamiii...ce buna a fost!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina,mi-ai facut ziua fericita azi.Ma bucur ca ti-a placut retetele mele.Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !