15 ianuarie 2009

THUMBPRINT COOKIES

recipe by http://www.bettycrocker.com/Recipes/Recipe.aspx?recipeId=36641
1/4 cup (masura e de 240 ml) zahar brun
1/2 cup unt moale sau margarina (reteta prevede 1/4 shortening si 1/4 unt)
1 ou (galbenus separat de albus)
1/2 lingurita vanilie
1 cup faina
1/4 lingurita sare (eu am omis-o ca are untul sare)
3/4 cup nuci maruntite fin (eu le-am prajit putin in cuptor inainte de a le marunti)
gem de care va place
Se amesteca zaharul, untul, vanilia si galbenusul. Se adauga faina.
SE LASA COCA 30 MINUTE LA FRIGIDER.
TOATE INGREDIENTELE
Se amesteca zaharul, untul, vanilia si galbenusul. Se adauga faina.Se face o coca,dupa care se pune la frigider pentru circa 30 minute
Se modeleaza bile cu diametrul de vreo 2 cm care se dau prin albus batut, apoi prin nuca
pun pe tave la distanta de 2cm intre ele
Se apasa fiecare bila in centru cu degetul mare Se coc la 350 F (180 grade)vreo 15 minute sau pana sunt gata.
Se racesc pe gratar.
Dupa 30 minute se umplu cu gem (eu am pus de capsuni,macese,piersici).
fursec.
gata de papat.

se vad intr-o margina de pe tava.


ENJOY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !