23 septembrie 2008

Orez cu ciuperci si chips de pui

reteta pentru iubitori de ciuperci:)
1-2 cuti de ciuperci la alegere(in cazul meu au fost acestea)
2 casuli usturoi
1 ceapa mare
1 cana orez jasmine(nu stiu daca am scris bine...)
sare,piper,patrunjel
intre timp am pus o oala cu apa la fiert ca sa treaca peste orez.
am aruncat o cana de 250 grame orez cu bobu lung(o cana normala de ceai)
si dupa circa 12-13 minute la foc tare,l-am strecurat bine de apa si l-am lasat citeva minute la scurs intr-o sita
in timpul acesta m-am ocupat de munca titanica am taiat ceapa si ciupercile cam asa
am pus la incins intr-o tava uleiu
am adaugat ceapa,usturoiul si prajim circa 2,3 minute,pina cind ceapa devine sticloasa.
adaugam ciupercile si condimentele.
prajim pina cind scade apa ce o lasa ciupercile,si adaugam patrunjel din belsug.
orezul bine stors,l-am adaugat in tava peste ciuperci,si le-am amestecat bine.
Am servit cu chipsuri de pui gata preparate
sectiunea :)



enjoy!

3 comentarii:

  1. sunt o mare amatoare de ciuperci si mai ales cu orez...o bunatate, asa ca mancarica ta este super...
    pupice:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Mona.Ma bucur ca-ti place papica cu ciuperci.O bunatate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac mult ciupercile iar de orez cu ciuperci, sa nu mai vorbim. Mi-ai facut chiar pofta ...la ora asta...cred ca maine fac si eu un risotto.
    Toate cele bune, pa!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !