13 aprilie 2010

TOSCA prajitura delicioasa cu mac

recipe by Dany B

Ingrediente :
***
8 oua,
200g zahar pentru blat si alte 8 linguri pentru crema
50g nuca de cocos+ 100g mac
4 linguri faina ,1 praf de copt stins cu 1 lingurita suc lamaie
***
CREMA
***
Un plic praf de budinca de vanilie
300g margarina sau unt
250g ciocolata
Biscuiti cu cacao 300g-cat sa acopere tava in care se face blatul
300ml lapte

Blatul se face din 8 albusuri batute spuma in care se adauga treptat 200g de zahar. Apoi punem si 50g nuca de cocos+ 100g mac
si la sfarsit 4 linguri cu faina + un praf de copt stins in zeama de lamaie. Se toarna compozitia intr-o tava unsa si tapetata. Se lasa la cuptorul bine incins in prealabil,
timp de 15-20 min la temperatura medie in romania- in canada 400F.


Crema :
8 galbenusuri + 8 linguri de zahar se freaca bine.
Se adauga 300ml lapte si un plic de budinca de vanilie.
Se fierbe compozitia la bain-marie pana se ingroasa ca o maioneza. Cand este rece adaugam 300g de margarina sau unt. Crema se intinde uniform peste blat
Deasupra cremei asezam biscuiti cu cacao unul langa altul-eu nu am avut si am folosit obisnuiti- acoperind toate suprafata blatului.Am stopit biscuiti cu putina cafea.
Peste biscuiti se toarna ciocolata topita, pe care eu am zgariat-o cu furculita pentru efect artistic
sectiunea:)


22 de comentarii:

  1. Ce bine arata, combinatia cocos si mac cred ca e delicioasa :P
    Daca am timp am sa o incerc si eu zilele astea :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ce idee mi-ai dat paradisiaco ! ca tot aveam ceva albusuri in plus !pupu-te

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine pe blog te asteapta un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un premiu te asteapta la mine pe blog.
    Imi place foarte mult prajitura asta. Am sa o fac si eu curand

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine arata..ador macul si cocosul..trebuie sa fie tare buna! yummy!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioase prajiturile tale....Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am mai facut prajitura asta de mult timp! Intr-adevar e delicioasa, eu puneam o glazura de ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc frumos pentru cuvintele frumoase,si tot odata pentru premiile acordate.Va doresc un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe blog la mine te asteapta niste premii!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe blog la mine te asteapta niste premii!!

    RăspundețiȘtergere
  11. buna sunt aneta,aceasta prajitura este nemaipomenita are un aspect,sa nu mai vb de gust,cred ca este deliciosa,am sa o fac si eu curand dar aici nu gasesc mac,am sa vb sa imi trimita de acasa,te pup si felicitari

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca-ti place.Merita incercata ca e foarte fina si delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Excelenta prajitura!Am pregatit-o de foarte multe ori, fina si ....delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Georgia.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. sper sa imi iasa si mie...o sa incerc in week-and

    RăspundețiȘtergere
  16. am savurat si eu prajitura la fina mea este delicioasa!maine o sa o fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  17. crema se inparte in doua, jumate alba, jumate doua linguri de nes iar biscuiti la mijloc

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi poti spune de unde este originara aceasta prajitura? Ti-as ramane recunoascatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma ca nu stiu .Am vazut prajitura aceasta in 3- 4 nume diferite:).O duminica frumoasa !

      Ștergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !