8 februarie 2011

Dovlecei invizibili

recipe by Lily
Ingredientele:
...
Pentru 4 dovlecei mici(aproximativ 700 gr)
2 oua
70 gr faina
10 gr praf de copt
100 ml lapte
20 gr unt topit
sofran,sare

Dovleceii ii spalam uscam si curatam o lamela da, una nu.
Adica mai lasam pe alocuri si coaja(in caz ca nu e amara).
Ii taiem rondele subtiri, ideal ar fi pe razatoarea cu lame

Faina o amestecam cu praful de copt.

Ouale le mixam bine cu sare, adaugam untul topit

Laptele aromatizat de sofran.Si faina in ploaie.
Compozitia obtinuta o amestecam cu rondelele de dovlecei.

Delicat si cu atentie sa nu le rupem
Turnam totul intr-o tava unsa si tapetata, nivelam si batem bine sa se uniformizeze.
Deasupra presaram 10 gr de cascaval (eu, parmigiano).

Coacem pana se rumeneste usor deasupra , 30 de minute la 180 de grade

Enjoy!

10 comentarii:

  1. MMM,,,,ce bine arataaaa,,,,,pupp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ceva si eu fac,dar in loc de dovlecei folosesc cartofi!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Lili.O bunatate.O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Mirela..te pup si eu.weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Janet,multumesc de ideea cu cartofii invizibili.Un weekend frumos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu toate ca intotdeauna am urat dovleceii in macare acum parca deja mi s-a facut foame. Chiar arata foarte bine, dar pentru cine se gateste atata mancare.
    Oricum cred ca o sa incerc sa fac si eu ceva asemanator, o sa fie ca jocuri de gatit, spre sa imi iasa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte gustos trebuie sa fie :D ,cred ca o sa incerc sa gatesc si eu sa vad daca imi iese :P

    pentru distractia poti juca jocuri masini , jocuri barbi and jocuri cu motoare

    RăspundețiȘtergere
  8. mai multe retete cu creveti se poate?

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !