26 martie 2012

CoCoNuT FiSh fillets and Mango salsa/Peste cu crusta de nuca de cocos si Mango salsa





INGREDIENTELE


4-6  file de peste(tilapia)
2-3  linguri nuca de cocos
2  linguri migdale feliate
1  lingura ulei de masline
1/2  lamaie(sucul si coaje)
putina coaje de portocale
1/2  lingurita pudra de usturoi
1/2  lingura faina alba
patrunjel uscat

Mod de preparare


Marinam pestele in sucul de la 1/2 lamaie,piper,sare,
 coaje de portocala si putina pudra de usturoi.Lasam la frigider circa 1/2 ora.
Amestecam nuca de cocos cu 1/2 lingura faina,pudra de usturoi,piper,
sare dupa gust,migdale si patrunjel uscat.

Tavalim pestele prin compozitia cu nuca de cocos.
Asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt .

Stropim pestele cu ulei de masline
Introducem tava la cuptor pentru 15-20 minute la /180 gr/350 F.
Serviti alaturi de ce doriti:orez,legume,mazare verde...
Eu am servit alaturi de mazare verde:)my favorite.


POMEGRANATE-MANGO SALSA

2 lingurite suc proaspat de lamaie
1 caciulie de usturoi
3 linguri simburi de rodie
2-3 capsuni taiati cubulete
1 cup mango taiata cubulete
1/2 ardei iute sau sos iute(1 lingurita)
1 rosie medie
1/2 cup ceapa rosie
sare,piper.
cilantro(eu am folosit patrunjel)
Taiem fructele/legumele marunt,dupa care le amestecam cu celelalte ingrediente.
Se da la frigider pentru circa 1/2 ora,dupa care servim alaturi de ce doriti:
peste,orez,legume,..
















5 comentarii:

  1. Ce combinatie.. ce arome... Un deliciu!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este.Super deliciasa...deja mă gândesc serios la vacanța de vara:)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Thankyou.Îmi sta gindul deja in Caraibe:)unde îmi place sa maninc mâncare exotica.O zi faina!

      Ștergere
  3. super bun, asa-i? trimite si la mine doua portii, pls :)) pupici

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !