10 noiembrie 2009

MANCARE DE:PIPOTE,INIMI SERVIT cu cartof natur

INGREDIENTE
2 linguri ulei vegetal
2 cepe potrivite
1/2 ardei(gogosar)rosu.
1 ardei verde
sare,piper,patrunjel verde.
800 gr pipote si inimi.
Pipotele,inimile se pun la fiert pentru circa 20 minute.Se scot afara,si se lasa intr-o strecuratoare.
Macinam la mixer ceapa,gogosari/ardei patrunjelu verde,dupa care le calim pentru citeva minute in cele doua linguri de ulei bine incins.

Adaugam pipotele/inimile ,si lasam citeva minute la foc tare,dupa care micsoram focul la mediu,si lasat totul sub capac circa 20 minute

Gata de servire.Am servit cu cartofi natur si bacon.

CORTOFI NATUR

Cartofi se spala foarte bine,si se taie in feli mai groase. Lasam 15 minute in apa rece,dupa care se pun la fiert pentru circa 15 minute.


Cind sint gata,se adauga o lingura ulei,si se presara patrunjel,sare piper si bacon prajit/uscat.


Servim :)




ENJOY!

6 comentarii:

  1. Buna ideea asta pt. dieta ! Sti tu... Mi-ai adus aminte ca mai mincam si noi pe timpuri asa ceva. O zi buna iti doresc ! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut o pofta cu pozele astea... Teribil!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit, draga mea. Mi-a fost dor de tine si retetele tale excelente. Cu tocana asta, mi-ai deschis apetitul. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Cami,si eu imi aduceam aminte de cind eram mica,si mami ne pregatea aceasta tocanita cu mamaliga.Te

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine te-am gasit si pe tine Gabi.Dar tu pe unde ai colindat,ca nu te-am prea vazut :)).Va pup pe toate,si va doresc o saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !