2 decembrie 2011

Semifreddo de cafe




Ingrediente:

180 gr lapte condensat
50 gr cafea
250 gr frisca lichida


PREPARAREA:
....................
Se poate folosi cafea ness, cafea solubila, nesquick.
Intr-un vas, amestecam cafeaua rece cu laptele condensat.
Separat mixam frisca foarte bine.
Incorporam cu grija frisca mixata in amestecul de lapte condensat si cafea
Mixam la viteza minina semifreddo pentru 2,3 minute.
Cand incepe sa capete consistenta ne oprim din mixat si umplem complet formele de silicon
 sau de aluminiu
Le bagam la congelator pentru 3-4 ore dupa care le scotem cu grija din forme, le pudram cu putina cacao dulce sau cafea ness si le servim.





 Enjoy!
recipe by Laura Adamache(multumesc)

10 comentarii:

  1. Daca vi sa ma vizitez,iti promit o porti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, cum arata!!!
    E buna rau! Ce daca e iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sã pregãtesc si eu, ce bunãtate!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina,pune caldura-n casa si papa semifreddo :).Foarte cremoasa si delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ramona,am savurat la el de foarte mult timp,dar in lunile acestea friguroase ia venit vremea :).
    Va doresc un weekend frumos cu zapada:)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot mi-am propus sa fac si eu semifredo ca n-am facut niciodata, dar acum m-ai convins.....
    Arata atat de fain.....Savuros !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  7. arata minunat! excelenta savoare :*
    bine te-am gasit draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce idee minunata de desert! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc fetelor!O saptamina faina!

    Emily,bine ai venit pe blogul meu!Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !