3 martie 2009

TOCANITA DE PUI,SAU (CIULAMA)


Ingredietele
1 ceapa mica
2 morcovi
sare,piper,putin praf de usturoi
piept de pui(pulpe,aripi...etc.)
supa de pui(circa 1 L)
2 linguri de faina
1/2 cana lapte rece.
3 linguri ulei
patrunjel verde(sau congelat).
Intr-o cratita incingem cele 3 linguri de ulei.
Dupa care adaugam ceapa tocata marunt,si morcovi rondele.
prajim impreuna foarte bine pina ceapa devine putin sticloasa.
am adaugat sare,piper si ceva condimente naturale.
adaugam pieptul de pui,si prajim pe o parte si pe alta,pina cind carnea se albeste putin.
dupa circa 5 minute.
adaugam 1 litru de supa de pui(in cazul meu 4 chenuri de broth..supa de pui naturala),si lasam totul la fiert circa 30 minute.
desfacem cele 2 linguri de faina in 1/2 cana lapte rece,
si o adaugam la tocanita de pui.
Lasam totul la fiert circa 5 minute.
Stingem focul,si-o papam cu mamaliga,sau cartofi pure(in cazul meu) :)
gata de papa :)
ENJOY!

2 comentarii:

  1. Paradis draga, iti doresc o primavara frumoasa si plina de iubire...
    te pup dulce :))

    ps. ce mult m-am distrat cu pozele tale fanny..Coco, este scumpa foc..dar broscuta "m-a dat gata" !!..hihihi

    RăspundețiȘtergere
  2. Mona,mersi frumos.
    de citeva zile incerc sa intru pe adresa ta sa vad prajitura,si nu imi da voie.Oare de ce?Precizez ca am laptop.Daca ma citesti anunta-ma!te pup,si-ti doresc si eu o primavara frumoas.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !