1 septembrie 2009

HAWAII CAKE (PRAJITURA HAWAII)


recipe (tradusa)by Pitt
Ingrediente necesare:
o conserva mare de cocktail de fructe (ananas,pere,mere,struguri,cirese,papaya,mango,..)
150 g unt
150 g zahar
un praf de sare
2 oua
250 g faina
25 g nuca de cocos(Kokosraspel)
2 lingurite praf de copt
4 linguri suc de lamiie
putin unt ptr. unsul formei si putin gris ptr. tapetat forma.
Glazura:
250 g zahar praf
sucul din conserva de fructe.
Turnam continutul conservei de suc intr-o sita si lasam sa se scurga bine intru-n alt recipient. Taiem bucatile de fructe in bucatele mai mici.
INGREDIENTELE
Batem bine untul cu zaharul si praful de sare, adaugam ouale si amestecam pina s-a dizolvat zaharul complet.
Faina se amesteca cu nuca de cocos si praful de copt si se incorporeaza in amestecul din unt, zahar,ou.
La sfarsit adaugam sucul de lamiie si fructele.
si....
Aluatul il bagam in forma unsa si tapetata .
Aluatu il punem in forma,si nivelam .

Lasam in cuptorul preincalzit la o temperatura de 200°C ptr. ca. 45-50 minute.
Scoatem si lasam la racit.Zaharul pudra il amestecam cu suc de fructe lasat din cocktail, in asa fel sa obtinem o consistenta mai vascoasa,si turnam peste prajitura.
L-am decorat cu ananas,si l-am pudrat cu zahar vaniliat.
sectiunea :)
foarte delicios....este a 4 oara de cind o fac.Multumesc Pitt pentru traducerea retetei.
Aici portia mea:))
Alaturi de inghetata de vanilie.
ENJOY

10 comentarii:

  1. Delicios!

    Daca vin c-o inghetata dai o feliuta de praji? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru blogul asta minunat si pentru tot ce faci in bucatarie.
    Am primit un premiu si as dori sa ti-l ofer si tie, sper sa-l primesti cu placere. Il poti ridica de pe blogul meu, cand doresti. Narnia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha,cu mare placere,ca la cit se face de repede,nici nu ma gindesc sa nu-ti prestez o portie:))cind ne vom intilni:).Multumesc pentru inghetata.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Narnia pentru felicitari si premiul oferit.Te pup,si vin sa-l ridic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea, am un premiu pentru tine, pe bloggul meu.

    Te imbratisez,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut ,
    Vrei sa facem schimb de linkuri ? Blogul meu este www.timisoararomania.ro , are page rank 3 , si un schimb de linkuri ne-ar ajuta pe amandoi .
    Astept un raspuns pe e-mail.ms

    Tudor
    admin@yahoostatus.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Elena pentru premiul acordat.Un sfirsit de saptamina frumoas!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !