25 iulie 2009

MINI QUICHE


recipe by NINA(thanks)
Ingrediente:
1 cup finely chopped broccoli, ==1 ceasca de broccoli tocat fin,
1 cup chopped onion,== 1 cană ceapa tocata marunt,
1 cup shredded mixed cheddar and mozzarella cheese, ==1 cană de brânză Cheddar si mozzarella taiate in cubulete marunte,
2 eggs,== 2 ouă,
2 tablespoons flour, ==2 linguri de făină,
1 teaspoon garlic powder,== 1 linguriţă praf de usturoi,
salt and pepper,== sare şi piper,
sliced olives;== felii de măsline;
****
Am adaugat in plus: bacon, zucchini razalit ardei rosu si galben.

DIRECTIONS
Combină toate ingredientele (minus măsline); puteţi face quiche-ul intr-o tava de tarta mare sau in cele mini. Cu unt sau ulei se sprayaza tava(tavitele mici de tarta) .
Punem cu lingură in formele de quiche, decoram deasupra cu felii de măsline şi coacem la 375 F preheated cuptor pentru 20 - 25 de minute, sau până devine maro auriu.




ENJOY

12 comentarii:

  1. Hi Domnutä,

    feinä Quiche ai fäcut. Compliment

    Acuma e gata cu räsfäteala din Concediu, acum strigä Familia " am Foame" :-))))))

    Salutäri din Nürnberg Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta aceasta reteta...cred ca am sa o imprumut si eu zilele astea daca imi voi procura cele necesare .

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubito, o bomba minunata cu vitamine ai facut tu aici... o duminica placuta ! Cami

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Jocob.Ma pregatesc pentru camping in weekendul asta :))..si,si,si poate plecatul in Romania(poate prin toamna-iarna..inca nu m-am decis :)...Sper sa revin cu reteta,ca in ultima perioada am lenevit prea tare cu caldurile tropicale de aici.Salutari si tie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Melinda.Foare buna reteta Ninei..am prestat-o de 4 ori pina acum,si tot nu ne-am saturat de ea.Ramane favorita mea,plus ca se face si usor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi Cami...tocmai am intrat la dieta,dar nu stiu pina cind:)).O zi frumoasa si voua.

    RăspundețiȘtergere
  7. Te asteapta niste premii pe blogul meu, te rog sa treci cand poti sa le ridici.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Elisa pentru premiile primite.Te pup,si o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si pot veni si eu la masa?
    Te astept cu un premiu pe blogul meu, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vicky,cu mare placere!..un telefon,un mesaj pe pm,si se rezolva problema.Multumesc pentru premiul acordat.Vin sa-l ridic.Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !