30 martie 2012

Creamy Roasted Butternut Squash Soup/Supa crema de dovleac prajit


INGREDIENTELE
***
Dovleac Butternut Squash 2kg, decojit de seminte
¼ ceasca ulei de masline extravirgin
sare de mare ,piper proaspat
1 lingura de unt
1 ceasca ceapa taiata marunt,
3 morcovi ,2 bete telina
 2 catei de usturoi zdrobite
1 fir de cimbru proaspat
4 cupe supa de pui
_______________________________
MOD DE PREPARARE
***
Se incalzeste cuptorul la 450 grade F.
Intr-o tava pentru cuptor asezam folie de aluminiu sau hartie pergament
Asezam dovleacul taiat pe lungime si curatat de seminte,intr-un castron mare si se amesteca cu ulei de masline, sare si piper. Se da la cuptor pe programul roasted pentru 25 de minute, sau pana cand este usor caramelizat. Scoatem afara si lasam la racit.
Topitm untul intr-o oala mare la foc mediu si adaugam morcovi, ceapa, cimbru,telina bacatele ,sare şi piper. Gatim pentru aproximativ 10 minute. Adauga supa de pui si se mai fierbe timp de 15 minute.
Dupa ce sa terminat supa,aruncam dovleacul cubulete si-l lasam in oala cu supa citeva minute.

Macinam totul in blender sau la mixerul verdical pina o vom face crema.
Decorma cu smintina.
Servim alaturi de paine prajita cu brinza cheddar cheese.








Enjoy!

30 de comentarii:

  1. Waw.. ce bine arata... Un deliciu trebuie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  2. E copt pana la urma nu? Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai mult prajit decit copt.Programul meu de roasted prajestete exteriorul,iar interiorul e foarte moale si bine copt.Iti doresc si tie un weekend placut!

      Ștergere
  3. nu am mancat niciodata. Arata bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce imbietor suna! nu m-as fi gandit la dovleac copt pt supa...e o reteta rafinata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos.Foarte gustoasa si apreciata!Un weekend frumos!

      Ștergere
  5. Nu am mancat , imi pace dovleacul , cred ca e tare aromat!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adela.Iubesc butternut squash(acest tip de dovleac...e favoritul meu).Un weekend frumos!

      Ștergere
  6. Mamaaaaaaaaaaaa cat de bine arata !!!
    Nu sunt fan supe creme dar asta arata intr-un mare fel.
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  7. Am copt la devlecei din astia de le-am uitat numarul dar tot nu ne-am plictisite de ei
    O variatiune interesanta pentru mine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi la fel,dar nu ne putem satura de el.Foarte bun si sănătos.O zi faina.

      Ștergere
  8. Arata minunat si cu siguranta este foarte buna.Trebuie sa o-ncerc,pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Flory.Foarte buna cine adoră sumele creme.O zi frumoasa!

      Ștergere
  9. Un adevarat deliciu! Arata fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine arata! Pot sa vin la tine? :D Imi plac mult supele-crema si... ador dovleacul!
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Te invit cu mare drag la o portie de supica!pup xoxo

      Ștergere
  11. wow arata minunat! Ma bucur ca am descoperit blogul tau, e foarte placut aici la tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kadia,bine ai venit pe blogul meu!Eu te-am descoperit demult si te vizitez mereu si-mi place ce vad acol' la tine:).Un weekend frumos!

      Ștergere
  12. Am facut de zeci de ori reteta asta ... numai ca eu m-am orit de fiecare data la faza cu scoate-ti doveceii din cuptor. Ce a urmat de fiecare data a fost ... infulacati dovleceii copti cit mai repede :)
    Decicios rezultatu'!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai ca mai prins si pe mine aici:).Daca observi ceva la unul din jumatate de squash,sa mă anunți :))!!!Nu rezist :)!Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !