10 aprilie 2008

PRAJITURA DESTEAPTA

reteta mamei mele.
***
Ingrediente:
...
9 oua
250 g. zahar
1 pachet de unt
9 linguri faina
1 pachet zahar vanilat
1 litru lapte
...
Preparare:
...
Galbenusurile se freaca cu zaharul
Se adauga apoi untul topit si racit, laptele rece, albusurile batute spuma, zaharul vanilat si faina
Se pune totul intr-o tava tapetata si se lasa 1 ora la cuptor, la foc foarte mic si pe pozitia cea mai de sus a cuptorului.
ATENTIE! 1 ora nu se deschide cuptorul !
Dupa o ora prajitura este gata.
Prajitura are blat, crema si glazura! Foarte buna si gustoasa.




10 comentarii:

  1. superba prajitura asta.si asa de simplu de o facut...!nemaipomenita!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos.Da intr-adevar este simpla si foarte gustoasa.o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am luat si eu reteta sa o incerc sambata. Sper sa-mi iasa la fel de aspectuasa si de buna ca a ta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca vrei sa incerci retetea aceasta.Am facut-o si eu de multe ori,si la fel de buna a iesit...sper sa-ti placa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce marime are tava in care ai copt?Sau nu conteaza?

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubito draga, da ce nume interesant are? hi,hi,hi...Cred ca e delicioasa desteapta ta! Te tzuc dulce Cami si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicioasa! Doar ca blatul de dedesubt mi-a iesit cam necopt. Asa trebuia sa fie? Ori am dat eu focul prea mic?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Cristina.Blatul dedesupt asa trebuie sa iasa..putin umed,pentru ca se alege din compozitia lichida.Ma bucur ca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai exact cate grade sa dau la cuptor?

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !