21 aprilie 2008

"EXCELLENTE BLOGS"

Premiul excellente,mi-a fost acordat de MONA aici:


http://mona-monasp.blogspot.com/2008/04/premio-excellent-blog-award_21.html


multumesc foarte frumos.


Cu mare dragoste ofer premiul " EXCELLENTE BLOGS",pentru toate fetele din blogul meu.



Afrodita ,Alex, Aliza ,Amalia ,Bianca-21 ,Bubulet,Cami ,Crista, Cristina ,CristinaK, Diana ,Edith ,Gina ,Irina ,Laura, Leila-Lory, Lily ,Lore ,Luci ,Madalina ,Mara ,Marcela ,Maria ,Maya ,Mihaela ,Mona ,Natalie ,Seima ,Sella ,Teodora ,Totora Veronika .


Va iubesc pe toate,si-mi place toate blogurile voastre!

18 comentarii:

  1. MUUUUUUUAAAAAAH PARADIS!! Mercik muuuult pentru premiu!! Esti o dragutza! Si mie imi plac blogurile tuturor culinareselor!
    Va pup pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Paradis de premiul acordat, esti o dragutza ca deobicei...pupici muuulti

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere Totoro! te pup si pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai o mica surpriza si de la mine!Te poftesc...in vizita. Te pup din suflet si iti multumesc pt. cuvintele frumoase.Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci,Paradis! Pup!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi Marcela!ma duc sa vizitez surpriza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu placere Maya!pupam si noi pe tine

    RăspundețiȘtergere
  8. Paradis, pentru ca am sa fiu plecata intr-o scurta vacanta, amtrecut acum pe la tine sa-ti urez -Paste Fericit, alaturi de cei dragi !!
    Fie ca lumina Sfintelor Sarbatori sa va aduca, pace si liniste in casa si in suflet !
    Hristos a inviat !!

    pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc mult de tot pentru premiu, draga mea! :)
    ...si uite ca si eu am un mic cadou pentru tine :P ...sa treci pe la mine sa vezi despre ce e vorba :)

    Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ooo ce surpriza! Tocmai am trecut pe la tine sa vad ce bunatati au mai aparut si sa-ti urez numai de bine cu ocazia Pastelui si uite ca iar ma astepta o supriza :D. E minunat sa fii primit cu un premiu!!! Iti multumesc si te imbratisez tare de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mona,Laura,Miha,Lore(BUNATATI NU PREA AM,CA SINT LA DIETA,SI NU PREA GATESC)...MULTUMESC!aveti toate fetele "bloguri"care mai decare mai frumoase.Va imbratisez,si va pup pe toate.Va dores :PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI AI VOSTRI!!SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ei,(hi,hi)gind la gind cu bucurie.
    Acum obesrv ca tu ai fost mai agila ca mine si mi l-ai oferit deja.Iti multumesc din suflet si iti doresc in continuare ,mult spor nu numai la Blog si gatit, ci in tot ceea ce intreprinzi.
    Cu deosebit repect si prietenie
    Laura S.

    RăspundețiȘtergere
  14. I seldom leave comments on blog, but I have been to this post which was recommend by my friend, lots of valuable details, thanks again.

    RăspundețiȘtergere
  15. Merci d'avoir un blog interessant

    RăspundețiȘtergere
  16. Asta chiar rezolvat problema mea, vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !