20 mai 2009

PREMII PRIMITE-PREMI DARUITE

Premii primite de la Mirela.Multumesc.
http://bucatariamirelei.blogspot.com/








Premii primite de la Vicky.Multumesc.




























Primite de la PANSY .Multumesc.












PREMI PRIMITE-PREMI DARUITE


























































VA MULTUMESC FRUMOS PENTRU PREMIILE ACORDATE.





























Premii primit din partea:










































Va mmultumesc frumos.

























Primir de la :http://catalinakolker.blogspot.com/ thankyou.












Ofer tuturor din blog.














Regula pentru LANTUL INIMILOR suna asa:
- trimite-mi-l inapoi - daca ma numeri printre prietenii tai;
- nici o trimitere... mai ai inca de lucru la relatia ta cu ceilalti;
- 2 trimiteri...esti amabila, dar ai nevoie sa te exteriorizezi;
- 4 trimiteri...ti-ai ales bine prietenele;
- 6 trimiteri... esti dintre cei mai populari, si acesta este probabil motivul pentru care esti in lista mea! Kiss
transmit la toate fetele/baieti/bucatarii/bucataresele .Doresc sa-i ofer acest PREMIU/DAR prietenei mele de la care de fapt l-am si primit de la http://laurasichandich.blogspot.com/ pupic.

































































Alte premii primite de la Ella,Vicky.Multumesc frumos fetelor.

http://v-retete.blogspot.com/
http://ella-retete.blogspot.com/









































Am primit acest minunat premiu de la IULIA











http://gourmandine.ro/ .Multumesc frumos.
























Si acest superb premiu este de la Vicky,Ella

































Va multumesc din toata inima. Le daruiesc si eu pe toate cu mult drag, va astept sa le ridicati.













Premiul de pretenie oferit de Cami.













premiul oferit de

























Premiile oferit de Diamond.





































La randul meu ofer aceste premii tuturor prietenilor/prietenelor din lista mea.

9 comentarii:

  1. Hallo Paradies,

    Mä bucur cä iti place Blogul meu. Am zburat repede la Tine si m-am uitat un pic prin Atelierul täu. Si eu pot sä zic tot asa " jos päläria" imi place mult.

    Pinä acuma 1 Lunä si jumätate nici nu am avut habar cä existä o Blogosfera romineascä. De atuncia am cunsocut atitea Fete de numai. Si cum se vede apar incä mai multe ca si Tu din toate Colturile Lumii. Mä bucur.

    Multe Salutäri din Nürnberg
    Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca nimeni nu se repede spre aceste superbe premii, asa ca eu iti multumesc ca sunt in listuta ta si ma servesc cu cateva premi pe care nu le am si te invit pe blogul meu sa ridici si tu un premiu de la min, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Jacktel,bine ai venit in atelierul meu culinar.Ma bucur ca am atitea colege/colegi de blog,ca abia astept sa vina weekendul si sa va pot citi mai mult(cu timpul stau rau:).Multumesc de vizita,si te mai astept.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vicky(Ioana)ma bucur asa de mult ca le-ai ridicat singura,fara sa le trimit fiecaruia....cu timpul stau rau,de aceea nu prea am timp sa le trimit la toti o suta si din listuta mea.Iti doresc un weekend placut,si un pupic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Paradis, eu am venit dupa prajituri si am gasit si ceva premii, pe care le oferi celor di lista ta. O sa imi completez si eu colectia. Multumesc si te puppp!
    Mai raman putin cu ochii la prajiturile tale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Paradis, te mai asteapta cateva premii pe blogul meu, te rog sa treci cand poti sa le ridici. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Flori,ma bucur ca le-ai primit cu mare drag.Te pup,si un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Flori,ma bucur ca le-ai primit cu mare drag.Te pup,si un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Elisa,iti multumesc foarte frumos pentru premiile acordta,wow ce onoare este pentru mine sa primesc de la atitea fete minunate,atitea premii mumoase:).Multumesc frumos,si-ti doresc un weekend placut.Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !