19 ianuarie 2012

BBQ Chicken Pizza pe Grill



Ingrediente pentru blat de pizza
    500 g faina alba,
    250 ml apa calduta,
    1 plic drojdie uscata ,
    4 linguri ulei de masline,
    1/2 lingurita sare,
    1 lingurita zahar.
     
    ***
    Modul de preparare Prima si prima data incalzit apa.
    Peste apa calduta adaugam drojdia, zaharul si sarea, apoi se amesteca bine pana cand se dizolva  toate. Adaugam si cele 4 linguri cu ulei si amestecam bine compozitia. Incorporam treptat faina si vom framanta cu mainile sau la masina de paine(cazul meu)   
  Acoperim aluatul cu un prosop si il lasam la crescut intr-un loc caldut pana cand isi dubleaza volumul ( circa 40-50 minute).
Dupa ce aluatul a crescut suficient, il impartim in 2 bucati.
Tapetam blatul de lucru cu faina si intindem cu sucitoru  presarand din cand in cand faina.
Intindem aluatul de pizza pana cand ajunge la dimensiunea la care doriti
Este un aluat crocant si tocmai bun pentru bbq chicken pizza.

Ingredientele pentru topping pizza

***
 piept de pui, BBQ sauce
ceapa rosie sau alba
cascaval(shredded mozzarella cheese)
ciuperci, patrunjel
ardei rosu si crema de brinza

***
Condimentam pieptul de pui dupa care il prajim la grill sau la cuptor

 dupa ce sa racit bine il rupem in franjuri sau taiem bucatele marunte
 Adaugam o lingurita de ulei si sosul de bbq.
Amestecam si lasam citeva minute sa se patrunda.
 Intidem aluatul dupa care il asezam pe grill.
Ungem blatul de pizza cu sos de bbq
 punem peste: cascaval,piept de pui,ceapa rosie,ciuperci..(la alegere)

 Eu am presta 2 blaturi mari de pizza.
Pe jumatate de blat am intins bbq sauce
iar pe cealalta jumatate cream cheese philadelphia.
 Am dat-o la cuptoru cu ventilatie pentru circa 15 minute/350F




 siii.. Foarte buna si crocanta!
ENJOY!

9 comentarii:

  1. Ce bine arata! N-am incercat niciodata pizza pe gratar.

    RăspundețiȘtergere
  2. O adevarata arta, pe bune sa stai sa gatesti sa faci poza pentru fiecare pas, o sa incerc si eu aceasta reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Costache!Ai dreptate cu gatitul si fotografiatul..munca destul de grea dar se merita!:).Incearc-o ca e fff buna !Un weekend frumos.

      Ștergere
  3. Multumesc Simona.Am mancat de multe ori out dar acum o pregatesc in casa :).Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tot ai facut doua blaturi poate mai gasesti o bucatica si pentru mine ca tot am inghitit in sec , citind ce ai scris !
    Delicioasa pizza...
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sidy,am si pentru tine,am pastrat-o!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum se comporta aluatul direct pe gratar, nu cade printre grijal, intreb deoarece pe gratar nu am mai facut niciodata, este foarte interesanta reteta si sunt sigura ca este mai bun aluatul direct pe gratar dar sunt putin in ceata...

    RăspundețiȘtergere
  7. Vicky,ma bucur sa te revad! Aluatul acesta pe care il folosesc mereu e foarte bun ,se comporta si lucreaza foarte bine cu el...nu cade coca.Incearca-l!Am uitat sa specific ca se unge grataru cu putin ulei inainte de a pune coca pe el.succes!un weeken fain.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !