26 ianuarie 2011

Tort Cu 3 Feluri De Ciocolata

recipe by Nadia


Blatul:

- 60 g de migdale pudra
- 100 g zahar pudra (60+40)
- 20 g cacao
- 4 albusuri
- un varf de sare

Preincalziti cuptorul la 200 de grade C
Amestecati bine pudra de migdale cu 6o g. zahar pudra si cacao.
Bateti albusurile spuma cu varful de sare si adaugati zaharul pudra putin cate putin (cele 40 g.)
Turnati compozitia ,cam 1 cm grosime in forma pusa pe o hartie de copt si lasati-o la cuptor 15 minute. Imediat ce ati scos blatul din cuptor, rasturnati si scoateti hartia.
Lasati-l la racit.



Crema:

Mousse de ciocolata alba:

- 200 ml frisca lichida
- 200g ciocolata alba
- 2g gelatina -1 foaie
- 100 ml frisca batuta

Mousse de ciocolata cu lapte:

- 200 ml frisca lichida
- 200 g. ciocolata cu lapte
- 1 foaie gelatina
- 100 ml frisca batuta
Se prepara ca mousse-ul de ciocolata alba
***
Mousse de ciocolata amaruie:

- 200 ml de frisca lichida
- 200 g ciocolata amaruie
- 1 foaie de gelatina
- 100 ml frisca batuta
Se prepara la fel ca mai sus


Am pus la inmuiat in apa rece gelatina.
Am pus pe foc frisca lichida si am dat-o in clocot.
Am adaugat ciocolata alba rasa si am amestecat sa se topeasca.
Am scos gelatina din apa rece am bagat-o in microunde pentru cateva secunde, dupa care am turnat-o peste ciocolata alba.
Lasati crema sa ajunga la temperatura camerei si adaugati frisca.
Apoi am pus cele trei creme peste blatul racit si l-am dat la frigider cateva ore.



ENJOY!

8 comentarii:

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !