11 aprilie 2008

Fettuccine a la Paradis


USOARA SI DELICIOASA!.
. Fettuccine
jumatate de ardei rosu.
{1}ceapa mijlocie.
[3]buc.piept de pui
[1]caciulita usturoi.
patrunje,sare,piper [eu am adaugat si ceva boia]
[3] linguri ulei de masline7.3-4 linguri vin alb sec.
taiem pieptul de pui feli,si prajim in 3 linguri ulei de masline, si caciulita de usturoi,.
am adaugat si boiadulce,ca-mi place , prajim cu capacul pus...la foc domol 25 minute.
in acest timp am pus fettuccine la fiert in oala cu apa,putina sare si o lingura ulei..... dupa 12-13 min(scrie pe pachet) "AL DENTE" sint perfecte
dupa ce carne sa prajit,luam afara pe o farfurie
in sosul ramas,adaugam ceapa si ardeiul rosu taiat marunt.

mai prajim circa 3 minute

dupa cele 3 min.adaugam carnea,si mai lasam 2 minute in sosul format la foc foarte mic
adaugam patrujel si condimente
adaugam fettuccine scurse de apa...ATENTIE! NU LE CLATITI CU APA RECE,eu le-am scurs de apa si le-am pus in sosul cu carne.

prezentarea.




2 comentarii:

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !