31 martie 2010

Prajitura snickers

Aceasta prajitura am prestat-o cu ceva timp in urma si pot sa va garantez ca este super gustoasa
Merita incercata!
.............
INGREDIENTELE
Pentru blat iti trebuie :
.................
6 albusuri
200 grame zahar
200 grame nuca macinata
3 linguri faina
1 praf de copt
***
pentru crema iti trebuie:
................
10 linguri de zahar
220 grame unt
200 g nuca
200 g ciocolata neagra
5 linguri ulei
6 galbenusurile ramasa de la blat
***
Pentru blat pregatesti asa:
Separi ouale.Bati albusurile spuma,adaugi nuca macinata,zaharul faina si praful de copt.Dupa ce coci blatul torni peste el asa fierbinte 200 g ciocolata alba razalita
sau topita(cu 3 linguri ulei)...eu am ales varianta de razalita peste blatul fierbinte.Se da la rece.
Pentru crema pregatesti asa:
Caramelizezi 5 linguri de zahar si adaugi untul.Adaugi apoi galbenusurile frecate cu celelate 5 linguri de zahar si nuca zdrobita marunt.Amesteci crema si o pui la fiert pina se ingroase si apoi se lasa la rece.Se intinde peste blatul cu ciocolata alba,peste care torni ciocolata neagra topita cu cele 5 linguri ulei(eu am ales varianta frisca peste crema si pot sa va spun ca e super buna si o voi avea mereu in carnetelul meu de prajituri)

ENJOY!

9 comentarii:

  1. Arata foarte bine prajitura, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. tare bine arata. Pofta buna sa aveti la ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va apere de toate relele stiute si nestiute.

    Sa aveti parte de sanatate si de mult bine.
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata total delicios. Multumim pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Paradis, tocmai ma gandeam sa incerc si eu prajiturica insa am o intrebare.Pentru reteta de crema nu folosesti oua apoi in descrierea modului de preparare, spui ca se adauga galbenusurile.Zi-mi si mie daca da cate ca as dori sa o execut cat mai repede. Te pup si o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. arata minunat !cred ca si gustul e la fel ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceau,Paradis.Am facut prajitura Snickers,doar ca in loc da nuca, am folosit alune...........a iesit super buna si aspectuoasa in acelasi timp.Vreau sa incerc si tortul egiptean;o sa-ti spun cum a iesit.Te felicit pentru retete,multa bafta si la retete cat mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ti-a placut.Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !