20 martie 2010

FlOwEr PoWeR -ToRt cu MoUsSe de CiOcOlAtA



FOARTE DELICIOASA
Sectiunea :)

Ingrendiente pentru blat: recipe by Amalia(multumesc)

6 oua
250 gr zahar
300 gr faina
10 linguri apa
1 praf de copt
***
Se freaca galbenusurile cu zahar adaugand din cand in cand cate o lingura de apa pana se obtine o crema ca si o alifie. Separat se amesteca faina cu praful de copt si se adauga putin cate putin in amestecul de galbenusuri. Albusurile se bat spuma si se adauga la amestec.
Se unge o forma de tort de 26 cm cu unt si se tapeteaza cu faina, se pune
compozitia in forma si se coace la foc potrivit
timp de 30 min(depinde de cuptor). Se scoate pe un gratar si se lasa sa se raceasca.Se taie in 2 sau 3 s se umple cu crema , frisca sau dulceata.
Daca doriti sa faceti un blat cu cacao se inlocuiesc 2 linguri de faina
cu 1 lingura cacao.

***

Reteta este de la Amalia si Daneza careia le multumesc !
INGREDIENTELE PENTRU MOUSSE
***
2 oua
4 linguri zahar
2 linguri amidon
360 ml lapte
100 gr ciocolata alba
15 g gelatina
60 ml apa rece
240 ml smantana pentru frisca

Amidonul se amesteca cu zaharul intr-o craticioara,apoi se adauga ouale batute bine si se omogenizeaza.Se adauga laptele, apoi se pune la bain-marie si se lasa pana se ingroasa, amestecand continuu.Dupa ce s-a ingrosat se da deoparte. Gelatina se pune in 60 ml apa rece. Ciocolata se topeste. Peste crema se adauga gelatina si ciocolata si se omogenizeaza.


Se lasa sa se raceasca si cand este rece se adauga frisca batuta.

Se insiropeaza blatul cu cafea sau cu esenta de rom si se toarna primul strat de crema
Se da la rece si se prepara a 2-a crema.

Mousse 2 cu ciocolata cu lapte

Aceleasi ingrendiente, numai ca in loc de ciocolata alba
se topeste 100 gr ciocolata cu lapte.


Se toarna peste prima crema si se da la rece cateva ore.
Deasupra cremei de ciocolata si dedesuptul cremei albe am pus si niste zmeura congelata,yammy.
Dupa o seara lol.
Deasupra am adaugat un mousse de zmeura
...
siropul lasat de la zmeura inghetata,
1 plic gelatina
5 linguri zahar
....
Se topeste gelatina pe foc impreuna cu siropul si zaharul
iar dupa racire se adaugat 250 ml frisca batuta.
Se lasa pina se incheaga bine dupa care se repartizeaza deasupra pe tort.
Se orneaza dupa imaginatie:)

19 comentarii:

  1. o,Doamne,ce as vrea si eu macar un deget de mousse!arata demential,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar ma faci sa-mi ploua in gura Simona....
    O minunatie de tort. Felicitarile mele...

    RăspundețiȘtergere
  3. hello
    I offer you a price on my blog, come and take it
    good day

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata bine si ornat si neornat;;)...Mor de pofta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu atatea crene creme ca-i un deliciu. M-asi servi cu o felie...
    Sanda

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos tortul!
    De asemeni i-mi place si blogul,dar ai grija ai prea multe pe pagina si merge foarte greu!
    Stii tu rabdarea...nu prea o avem!
    Iti doresc o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos tort! Si bun cu siguranta. ;)
    Ce fel de colorant folosesti de ai facut asa un rosu frumos? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc fetelor si va astept la o felie.Va pup si o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dana,nu stiu din ce cauza la tine merge greu,la mine se deschide foarte usor si n-am avut probleme cu blogul.Te pup si mersi de info

    RăspundețiȘtergere
  10. Miha,multumesc frumos.In frisca(am folosit GEL de la wilton) am bagat si incing rosu,de aceea mi-a iesit asa rosie.Te pup si va doresc o saptamina frumoasa.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  11. Am revenit cu un comentariu, ca sa-ti certific ce a spus Daniela despre cat de greu merge pagina ta.
    Poate la tine merge bine, trafic pe pagina ai... Eu ca sa te pot citi m-am abonat la flux RSS, numai ca acolo nu-ti pot posta comentari.
    Te pupik, Sanda

    RăspundețiȘtergere
  12. Sanda multumesc frumos de info.Eu cred ca datorita traficului pe blog nu merge cum trebuie si se misca greu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pardise,

    Confirm ce au spus fetele mai sus.
    Iti vad de multe ori retetele in blogrollul meu,vreau sa intru sa le citesc,pentru ca sunt tentante si interesante,dar fie nu se incarca pagina,fie e mai mare decat normal.
    Ultima data mi s-a blocat calculatorul si am avut ceva de furca pana l-am inchis.
    Ma bucur ca acum am putut intra ,sa-ti spun ca te urmaresc cu drag,atunci cand pot :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Lia,multumesc .Azi am umblat in html sa vad ce pot sa fac,si sper sa-si revina curind.Imi pare rau pentru ceea ce s-a intimplat,dar sper sa-l rezolv si sa nu mai fie probleme pe viitor.
    ps.
    Daca si alte persoane patesc la fel,va rog frumos sa-mi confirmati .Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Un gâteau impressionnant.
    BRAVO!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. un premiu binemeritat te asteapta la mine pe blog !

    RăspundețiȘtergere
  17. Irezistibil!!!
    Am sa "fur" reteta cu siguranta ;)
    Pana reusesc, te astept cu un premiu pe blogul meu!
    O zi buna si mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oau, abea acum am vazut tortul asta, arata superb si sunt sigura ca a fost excelent de bun, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur ca v-a placut tortul meu.Foarte delicios..merita incercat.Va pup si o saptamina frumoasa.xoxo

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !