20 mai 2008

Waffe, gaufre


recipes by HappyAlex

Alex spune: Ingredientele :
faina (200g), zahar (70 g), oua (2 bucati), iaurt (2 cutii mici, ) o jumatate de pachet de unt (100 g), 1 cana de apa, zahar vanilat, praf de copt (1 plic, 1 plic), putina sare.Se pune untul la topit
Se cerne faina, cu o strecuratoare mare pentru ceai
se adauga un praf de sare
si zaharul
Se separa galbenusurile de albusuri si se pune cate un praf de sare si pe ele. Galbenusurile se amesteca cu zaharul vanilat
se adauga putin cate putin untul topit si adus la temperatura camerei (altfel se coaguleaza ouale)
si se pune si iaurtul scurs de zer
Se omogenizeaza usor, ca sa nu dea peste marginea castronului
Albusurile se bat spuma.
se adauge peste faina amestecul de galbenusuri, abusurile spuma, apa si praful de copt.
se obtinut o compozitie putin cam groasa, pe care o diluez cu putina apa, atat cat sa fie ca o smantana groasa
Adaug apoi albusurile spuma si se amesteca usor de jos in sus , cu o lingura de lemn.
Praful de copt il sting in putina apa cu otet si se omogenizeaza compozitia, ea trebuie sa fie , asa cum v-am mai spus, ca o smantana groasa
Apoi, am impartit compozitia in doua. O parte am amestecat-o cu un mar ras, inobilat cu inca un plic de zahar vanilat si un praf de scortisoara.
Se pune aparatul la incins, se unge cu putin ulei:
Cu un polonic mai mic (cel pentru sosuri e perfect) se toarna aluat in forme:
.............
cu cat le lasi mai mult in aparat sunt mai crocante.
Ca sa nu se usuce prea tare, le-am pus una peste alta si am invelit farfuria in film alimentar


le-am servit cu maple syrop,banane,capsuni,frica,cirese.

enjoy!

2 comentarii:

  1. Trebuie sa fac si eu rost de forme si ma apuc de treaba....mmmmmm...ce pofta mi-ai facut :-)
    Te pup !
    Imi place head-erul tau f.f.f mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Sint asa de bune,ca le papam dimineata cu ceai in style sarat cu sunca si brinza.
    Mersi GINA.Si eu te pup }{

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !