16 septembrie 2012

Sweet Strawberry Bruschetta


Ingrediente

Combinam capsuni si zaharul intr-o tigaie mica amestecand mereu pina se carameliza usor -(aproximativ 15  minute).Amestecam impreuna crema de branza,zaharul,iaurtul de vanilie si citeva chipsuri de ciocolata alba. Taiem bagheta felii pe diagonala. Le ungem cu unt topit si le punem intr-o tava la cuptor aproximativ 10 minute/170 grade.Dupa racire ungem fiecare felie cu amestecul de brinza fina,adaugam frunzele de spanac si amestecul de capsuni caramelizat. Se stropeste usor cu sosul format de capsuni si putin otet balsamic de calitate. (obtional)













enjoy!

20 de comentarii:

  1. ce idee grozava mi-ai dat! eu o sa fac cu afine, ca tot nu stiam cum sa le mai folosesc.
    plus ca se va face foarte, foarte rapid! Te-am pupat, weekend fain, in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks! Am incercat-o si eu cu afine si e tare delicioasa... merge bine cu orice fructe!xoxo

      Ștergere
  2. Ce bine arata, cred ca au fost un deliciu de zile mari! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un desert zic eu ca foarte elegant!Merge de minune la o sueta cu prietenele :).pup.xoxo

      Ștergere
  3. Super ideea..imi place tare mult! O fur si eu..mersi! :-)
    ciao!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere!Un desert foarte rapid si foarte delicios!xoxo

      Ștergere
  4. De unde capsuni la vremea aceasta?Servesc de la tine,arata super.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am tot anul capsuni organici :)Serveste-te te rog cu cea mai mare placere!:)xoxo

      Ștergere
  5. Ce idee minunata! Arata foaaarte apetisant!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce tare!!!!!bruschetta dulce!
    Imi place foarte mult ideea ta,e de incercat:-)
    Zi faina sa ai.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Waw!!! Ce bunatate... A mai ramas ceva si ptr mine?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks!Din pacate nu a ramas nimic ,dar promit ca le mai pregatesc cît de curind!xoxo

      Ștergere
  8. Hmmm ce bine arata!! Si foarte colorata, imi place!!!!! Pupici!!xoxo

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !