27 mai 2012

Pappardelle cu ciuperci, lamaie si patrunjel




Foarte delicioasa!Reteta apartinei Alexandra
Multumesc!foarte bune si usor de preparat. 

Ingredientele necesare:
***
1 cutie ciuperci
3 linguri de ulei de masline
1 catel de usturoi maruntit
     1 ardei iute mic(uscat sau verde:)taiat marunt 
sare,piper negru macinat
sucul de la 1/2 lamaie
1 pachet  Pappardelle(220 gr)
      parmezan ras sau cascaval
      frunze de patrunjel proaspat tocat
1 lingurita unt



Mod de Preparare:
***
Prima data fierbem pastele in apa clocotita cu sare pana devin "al dente" .

 Curatam ciupercile bine,si se taiem in feliute subtiri sau jumatati(am preferat subtiri).
 Se pune uleiul de masline intr-o tigaie foarte fierbinte si adaugm ciupercile.
Prajim ciupercile la foc tare si amestecind din cind in cind in tigaia.
Adaugam usturoiul taiat marunt,ardeiul iute si un varf de cutit de sare.
Amestecam mereu in tigaie la foc mare pentru circa 4 minute.
Indepartam de pe foc si stoarcem lamaia deasupra.
Asezonati după gust.

Pastele fierte si scurse bine se adauga peste ciuperci impreună cu parmezanul,
patrunjelul tocat si lingurita de unt.

Amestecam usor,astfel incat aromele sa se combine.


 Servim pastele fierbinti, presarind in plus, patrunjel si mult parmezan.







Enjoy!

12 comentarii:

  1. Arata super, super bine si mi-ai facut o mare pofta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O "pastamaniaca" (like me) nu poate sa spuna decat: VREAU si eu!
    Arata super bine si stiu sigur ca sunt si gustoase!
    Duminica placuta, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult combinatia!! Iubesc pastele! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super apetisante si delicioase pastele tale,eu fac de multe ori pentru cina,rapide si foarte bune!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar arata bine si tentant... iti doresc o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. ai zis paste...hop si eu,char daca mai tarziu :) imi plac la nebunie!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bune,si noua ne plac!Faina poza!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bine arata, imi place combinatia.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc,Au fost tare bune zic alti:)!O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super !!! Ma bucur ca au fost pe placul vostru !!!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !