9 februarie 2012

Chicken Drumstick Lollipop



INGREDIENTELE
 4 Pulpe de pui(sau aripioare )2 buc/persoana

1/2 lingurita Chilli powder
2 linguri faina de porumb
4 linguri faina alba
1 lingurita soy sos
1 lingurita suc de lamaie
2 oua batute
sare,piper,seminte de ardei iute.

Curatam,spalam pulpele de pui si desprindem de os ca in imagine:

 Incalzim uleiul bine intr-o cratita mica si inalta

Intr-un castron combinam :

faina,faina de porumb, soy sos,pudra de chili(obtional),semintele de ardei iute,
sucul de lamaie,sarea,piper si 2 oua batut

Acoperim partea de sus a pulpei cu foaie de aluminiu.
Pulpele de pui le tavalim prin faina si apoi prin pasta de oua


Le punem pe o tavita si le lasam la congelator pina ce uleiul se incinge si este suficient de fierbinte.  

 

Prajim 15-20 minute la foc medium

 ENJOY!

18 comentarii:

  1. ce frumoase pulpite! si eu vreau una!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesanta reteta si sigur foarte gustoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e tare bun, am sa tin minte!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paradis cum adica le lasam la congelator? Eu vad ca fierb in ulei :). Arata minunat si nici nu ma indoiesc a sunt delicioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina,dupa ce termini toate pulpele,curatat/spalat dai prin aluatul cu oua si le lasi la congelator pentru citeva minute. Adaugi uleiul intr-o cratita iar cind e fierbinte scoti pulpele de la congelator si le prajesti.

      Ștergere
  5. Am recitit..... :)) Cred ca e ora de vina :). Se tin la congelator pana se incinge uleiul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt. Si cred ca au fost si gustoase... Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona,multumesc.Au fost foarte gustoase! Xoxo.un weekend frumos!

      Ștergere
  7. hi draga mea ce retete minunate ai SImo :)!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,la fel !Am zarit ceva ce-mi place mult :).pup.xoxo..un weekend frumos!

      Ștergere
  8. Imi place tare mult reteta:X!!!!Delicioase:) Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bine arata!Imi place!Un weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !