20 noiembrie 2010

Seasoned Potato Wedges cu parmezan



5 cartofi( Russett Potatoes)

2 linguri ulei de masline { Extra Virgin}

3 linguri Parmesan Cheese

1/4 lingurita pudra de usturoi

1/4 lingurita sare

1/8 lingurita piper

Paprika si pudra de ceapa .

***

MOD DE PREPARARE:

Spalam cartofi bine (nu-i curatatam de coaje)

Taiem cartofii in feli groase asa cum se vede in poza si asezam in tava cu coaja in jos.

Combinam restul de ingrediente intr-un bol(uleiul,paprica,usturoiul,sarea,piper,brinza parmezan)si cu o pensula ungem foarte bine fiecare felie de cartof

Coacem la 375 f pentru circa 1 ora.

Se poate servi ca snack,ori pentru cina de seara alaturi de un gratar de pui.


ENJOY!

7 comentarii:

  1. O idee buna !!!
    Trebuie testati.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Zi-mi te rog frumos de pe ce site si cum ai pus ala cu facebook? Eu nu ma descurc si nu stiu sa imi pun pe blog casuta aia de facebook.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca,intra pe facebook,si acolo unde este afisat contul tau ,ai sa gasesti toate informatiile.
    Alegeți preferințele de confidențialitate si intra in setari.Sper sa reusesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa fie o bunatate, cartofiorii astia

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma decruc din pacate de asta te-am intrebat.
    Mersi de raspuns...am sa vad ce fac.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu siguranta ca sunt deliciosi !!!Asa de fain arata de-ti vine sa te lingi pe degete....
    Trebuie incercata reteta !
    Daca intri la mine pe blog ai sa vezi ce ti-am promis !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari ptr blog!
    Esti interesata de un schimb de linkuri? Adresa mea este http://bettykitchen.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !