8 ianuarie 2010

CORNULETE FRAGEDE CU IAURT

INGREDIENTE:
recipes by Bolo

******
250 g unt topit si racit
250 g iaurt (poate fi si cu piure' de fructe, sau cu vanilie IN CAZUL MEU)
2 linguri de zahar, alb sau brun, sau 2 plicuri de zahar vanilat
550 g faina
un strop de praf de copt, pentru incepatori ,un praf de sare
marmelada, sau nutella, sau miere, pentru umplut
zahar pudra vanilat
***
Se cerne faina in castron, se adauga iaurtul amestecat cu 2 linguri de zahar, sau cu 2 plicul de zahar vanilat, untul topit si racit si praful de copt
Se amesteca cu o lingura de lemn, apoi cu mainile infainate,
se mai modeleaza putin,
fara sa se framante prea tare.
se imparte in doua.
Pe o hartie de copt, presarata cu faina,
de intinde un disc din aluat, apoi se taie in opt pe diametru.
Pe fiecare triunghi rezultat se pune o lingurita de gem(in cazul meu),
apoi se ruleaza, dinspre baza spre varf si se da forma de cornulet.
Se pun toate cornuletele rezultate in tava tapetata cu hartie de copt
Se dau la cuptor 20 minute, la 180°C, fara sa se unga pe deasupra.
Dupa ce s-au copt se pudreaza cu zahar.

REZULTATU

10 comentarii:

  1. Ce bine arata,si parca se simte mirosul ala bun de cornulete!
    Mi-ai dat o idee!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce bine arata!Cind le-am vazut mi-a plouat instantaneu in gura!Am sa-ti iau reteta!Un weekend placut!XXX

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si ioooo!!! Ce pofta mi-ai facut la ora asta tarzie. Arata de nota 20. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor,si va servesc si pe voi ca au mai ramas destule.Va pup,si o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu iti poti imagina ce pofta mi-ai facut asa ca....dis de dimineata am executat reteta. M-am saturat deja cu mirosul ...DELICIOASE!Multi pupici *-*!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumoase ti-au iesit!Fiul meu le adora!O sa incerc cu siguranta reteta ta.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte foarte bune-merci de receta!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc fetelor,si ma bucur ca v-a placut cornuletele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Ina pentru priemiul acordat.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !