26 iulie 2008

Supa de turkey,cartofi,morcovi si paste

Ingredientele.

3 linguri ulei,3 morcovi,4 bete telina,2 picioare de carne curca(sau pui),sare,piper,vegeta naturala,1 ceapa,2 cartofi.
Cum procedem:

Taiem morcovi feli nu prea subtiri, prajim in cele 3 linguri de ulei circa 1 minut,dupa care adaugam pulpele de curca.
Lasam la prajit pina ce carne deasupra a prin culoare alba.
Se adauga 500 ml supa de pui(in cazul meu am pus apa),telina bete,cartofii intregi,ceapa intreaga,sare,piper si 2 morcovi intregi.
am pus totul la fiert circa 1 ora.
supa am strecutat-o bine,si-am adaugat morcovii taiati cubulete,carnea de curca la fel,iar restul..telina,ceapa le-am aruncat.
Pastele le-am fiert separat,si le-am adaugat adaugat in supa calda.




supa de pui cu pasta

2 comentarii:

  1. Am facut astazi supa si a iesit super buna, si f usoara de facut! merci pt reteta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut! Favorita mea supa:)!!!.Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !