21 august 2012

Chickpea Salad / Salata de naut











Enjoy!

16 comentarii:

  1. n-am mancat naut pana acum, dar am auzit ca e foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place hummusul atunci o sa-ti placa si salata asta de naut.Foarte buna si foarte sanatoasa!O zi faina!

      Ștergere
  2. tare bine arata, imi place si nautul si combinatia, dar si vasul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Clar pe gustul nostru!!!Ne place nautul!Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. mmm. ce salata. desi la rpima vedere pare usor de facut si ai impresia ca nu ai nevoie de ajutor... totusi ce placere cand o persoana draga gateste pentru tine...sincer, as da toti banii castigati la pe la pariuri cuPremier league numai sa pot avea o gf care sa poata gati asemena delici doar pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Nicu!:)) ..nice blog!!!:)).
      Hai ca salata asta nu e asa de grea de gatit si garantat o sa-ți iasa si tie ...fără gf:))O zi frumoasa!!

      Ștergere
  5. Hummus , naut....le tot am in plan dar nu mai apuc sa le incerc.
    Tare fain arata salata asta a ta !
    Trebuie sa o incerc....nautul este nepreparat sau din conserva ? Ca am gasit ambele varinate in magazin....
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte buna si sanatoada!Se poate folosi ce naut doresti.. eu am ales conserva ca e mult Mai usoar de preparat si nu necesita asa de mult timp!Un weekend frumos!

      Ștergere
  6. Vrei o leapsa?.........daca da, ti-o ofer cu mare drag si o gasesti la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am in plac si salata, iar hummus-ul e de mult in plan! Arata foarte bine!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Looks very very delicious! Tempting pics!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !